Tuturor ne este clar ca in prima jumatate a vietii suntem persoane active, interesate de cariera si neglijam adesea alimentatia sanatoasa si miscarea, sportul. Conform unor studii, peste 80 % din tinerii de pana in 30 de ani aleg mult prea des mancarea de tip fast-food in defavoarea mancarii sanatoase.

Cu siguranta ati aflat despre stransa legatura dintre un stil de viata echilibrat – LIFE STYLE – si energie, performanta, longevitate. In acest „stil de viata” se include desigur si programul firesc de somn de aproximativ 8 ore pe noapte, alimentatia cat mai diversificata si bineinteles, sportul – in cazul nostru, FITNESSUL

Fitness – daca ar fi sa traducem in limba Romana, inseamna MENTINEREA INTR-O FORMA FIZICA OPTIMA.

Beneficiile sunt cu mult mai mari decat par la prima vedere, acestea fiind atat fiziologice, dar si emotionale si sociale. Acest lucru il poate confirma oricine merge la o sala de fitness sau culturism si in general, oricine este implicat intr-o activitate sportiva.

Stim cat de des problema timpului ne impiedica sa desfasuram toate activitatile dorite insa, daca ne planificam o perioada anume pentru antrenament – o sesiune completa de „work out” ar trebui sa tina in jur de 45 minute – timp in care va trebui sa alegem intre o sesiune pentru „grupele mari de muschi” si o alta sesiune pentru „grupele mici de muschi” – oricare din ele, completata cu o sesiune Cardio-vasculara.

Recomandabil este sa alternati o sesiune cu alta, in diferite zile.

In functie de cele de mai sus, se considera ca un minim necesar – 8 aparate care va pot trece printr-o sesiune completa de antrenament, cu 1 – 2 serii de repetari, fara pauze prea mari intre serii!

De retinut! Indiferent ce grupe de muschi antrenati, includeti intotdeauna ABDOMINALII.

Tineti cont ca dupa o sesiune de fitness trebuie sa va simtiti usor obosit, dar satisfacut si linistit. Niciodata extenuat! Combinat cu un regim alimentar sanatos si cu odihna, antrenamentul in Sala de Fitness influenteaza esential starea de sanatate fizica si mentala precum si reducerea stressului pe termen lung. Acesta este aspectul cel mai important de care trebuie sa fim constienti atunci cand optam sa dedicam cele 45 de minute, de 2 – 3 ori pe saptamana, unui antrenament in Sala de Fitness!